De Bouwvak komt eraan! Lees meer over onze openingstijden

Direct technische ondersteuning nodig?: Lees meer

vandaglas neemt dual seal glass (uk) over

Arnhem, 9 februari 2022 – vandaglas neemt Dual Seal Glass over van hoofdaandeelhouder Nigel Meredith en familie. De verantwoordelijke partijen hebben op 3 februari 2022 de koopovereenkomst gesloten.

Nigel Meredith, CEO en eigenaar van Dual Seal Glass: “Vanaf het begin van de onderhandelingen was het duidelijk dat vandaglas de perfecte match was om Dual Seal naar een hoger niveau te tillen en te helpen groeien en bloeien in de komende jaren. Deel uitmaken van de vandaglas Group zal een synergie toevoegen aan het bedrijf en helpen om Dual Seal in de voorhoede van de architecturale glasmarkt te houden. “

Ulrich Feindt, CEO van vandaglas “We zijn zeer verheugd alle medewerkers van Dual Seal Glass te mogen verwelkomen in onze vandaglas groep. Dual Seal is voor ons een buitengewone kans om onze kennis en op advies gebaseerde glasverwerkingsactiviteiten uit te breiden naar het Verenigd Koninkrijk. Vanaf het begin van onze gesprekken was het ons duidelijk dat Dual Seal een uitstekende aanvulling is op onze engineering- en advies gedreven benadering van de markt. We zijn erg blij dat we de kans hebben om voort te bouwen op de basis die Nigel en zijn team de afgelopen decennia hebben gelegd en kijken ernaar uit om verder te groeien op de Britse markt. “

Over Dual Seal Glass – www.dualsealglass.co.uk
Dual Seal Glass is de toonaangevende onafhankelijke verwerker in het VK van hoogwaardige vision- en geïsoleerde spandrel-glaspanelen voor de bouwsector. Het bedrijf heeft ongeveer 140 medewerkers en is gevestigd in Huddersfield, Verenigd Koninkrijk.

Over de vandaglas groep – www.vandaglas.com
vandaglas is een van de grootste onafhankelijke productie- en distributiebedrijven van isolatie-, veiligheids-, interieur- en speciaalglas. De groep heeft productie- en distributiebedrijven in Nederland, Duitsland en Oostenrijk. Het bedrijf richt zich op residentiële en grensverleggende architecturale projecten, in alle fasen van ontwerp tot oplevering, met hoogwaardige beglazing en haar diepgaande toepassingskennis. De vandaglas groep telt ongeveer 400 medewerkers.

Nigel Meredith blijft het bedrijf ondersteunen, terwijl Ulrich Feindt en Nils Matthies treden toe tot het bestaande managementteam als directie van het bedrijf.

——

February 9. 2022 – vandaglas group acquires Dual Seal Glass in UK